eBoi
Jak załatwić sprawę?
Ogłoszenie o przetargu
Ogłoszenie o zamówieniu
1. Zamawiający :
GMINA KALISZ POMORSKI-URZĄD MIEJSKI
Reprezentowana przez:
BURMISTRZA KALISZA POMORSKIEGO
UL. WOLNOŚCI 25 , 78-540 KALISZ POMORSKI
TEL. (094) 361 62 63 FAX: (094) 361 62 88
www.kaliszpom.pl
2. Postępowanie o wartości zamówienia poniżej 60.000 euro
3. Tryb postępowania : przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
4. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej www.kaliszpom.pl - BIP - przetargi
Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać u p. Magdaleny Dąbrowskiej w Urzędzie Miejskim w Kaliszu Pomorskim przy ul. Wolności 25, pok. Nr 19, w dniach roboczych od godziny 7.30 - 15.00, lub mailem przetargi@kaliszpom.pl lub telefoniczne (094) 361 62 63 wew.28
SIWZ wydawana jest nieodpłatnie.
5. Przedmiot zamówienia .
Określenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45000000-7 - Roboty budowlane
45324000-4 - Tynkowanie
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
Nazwa przedmiotu zamówienia :
„Remont budynku socjalno-technicznego, przepompowni oraz budynku technicznego na oczyszczalni ścieków w Kaliszu Pomorskim .”
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje
A. budynek socjalno-techniczny
remont stropodachu - wymiana pokrycia dachu
wykonanie nowych obróbek blacharskich
- po obwodzie dachu
- pasa nadrynnowego
- attyk i gzymsu
rozebranie i wymurowanie nowych kominów +czapy kominowe
wymiana rynny i rur spadowych na tytanowo-cynkowe
naprawa tynków wewnętrznych i malowanie ścian i sufitów
wykonanie sufitu podwieszonego z izolacją termiczną
wykonanie wykładziny wewnętrznej ścian -glazura
wymiana posadzek
wymiana stolarki okiennej
wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej wraz z niezbędnym
zabezpieczeniem przeciwwłamaniowym i przeciwpożarowym
wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej (za wyjątkiem drzwi
w pomieszczeniach 3,4,5.)
wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych
wykonanie termoizolacji ścian zewnętrznych styropianem
wykonanie tynku zewnętrznego
wykonanie cokołu o wys. 40 cm z płytek klinkierowych
wykonanie nowego przekrycia blachą tytanowo-cynkową istniejącego daszka nad wejściem do budynku
wyłożenie płytkami gresowymi antypoślizgowymi podestu wejścia do budynku
wykonanie opaski szerokości 0,5 m z płyt betonowych wokół budynku
wykonanie chodnika o szerokości 1m z polbruku łączącego budynki socjalno- techniczne z drogą do oczyszczalni ścieków.
B. budynek techniczny
naprawa podłoża betonowego dachu
wymiana pokrycia dachowego
wykonania nowej czapy kominowej z kapinosem
wymiany obróbek blacharskich
- po obwodzie dachu
- pasa nadrynnowego
- attyk i gzymsu
wymiana rynny i rur spadowych na tytanowo-cynkowe
malowanie wnętrza obiektu (ścian i sufitów)
wykonanie posadzki z cokołem w pom. agregatu ( z płytek gresowych )
wymiana 3 szt. drzwi zewnętrznych z naświetlem wraz z niezbędnym zabezpieczeniem przeciwwłamaniowym
wymiana bramy garażowej
naprawa opaski wokół budynku
C. budynek przepompowni ścieków PS2
naprawa podłoża betonowego dachu
wymiana pokrycia dachu
wymiana obróbek blacharskich attyki, pasa nadrynnowego i gzymsu
wymiana rynny i rury spustowej
wykonanie okratowania okien - siatka tkana w ramie z kątownika
malowanie krat i stalowych ram okiennych
wymiana drzwi wejściowych
miejscowa naprawa tynku zewnętrznego
malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną-powyżej lamperii, lamperia do wys. 1,6m malowana farbą olejną.
6.Termin wykonania zamówienia - 3(trzy) miesiące od dnia podpisania umowy
7. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych ani ofert częściowych
8. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki oraz złożą wymagane oświadczenia i dokumenty :
posiadają uprawnienia do działalności zgodnie z ustawą o swobodzie działalności gospodarczej co potwierdzą zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wypisem z KRS,
nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1i 2, co potwierdzą oświadczeniem własnym
wykażą się dwiema robotami budowlanymi o wartości minimum 70.000 złotych każda,
posiadają uprawnienia budowlane w specjalności :konstrukcyjno-budowlanej.
9. Wadium.
Zamawiający nie pobiera wadium.
10. Kryteria oceny ofert :
- cena wykonania zamówienia = 100 %.
11. Oferty należy składać do dnia 04 lipca 2006r do godziny 11.00 w sekretariacie Urzędu Miejskiego, ulica Wolności 25, pok. nr 7
12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04 lipca 2006r o godzinie 11.15 w sali konferencyjnej.
13. Termin związania ofertą - do 30 dni licząc od dnia składania ofert.
14. Zamawiający nie przewiduje dokonywania wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Przekazywanie zapytań, zawiadomień, oświadczeń, wniosków, informacji i protestów odbywać może się w formie poczty elektronicznej na adres przetargi@kaliszpom.pl
…………………..
Wywieszono na tablicy ogłoszeń : 22 czerwca 2006r
Zdjęto z tablicy ogłoszeń : ....................... 2006r
Zamieszczono na stronie internetowej : www.kaliszpom.pl dnia : .22 czerwca 2006r
Zamieszczono na portalu internetowym UZP : 22 czerwca 2006r
2
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Aleksander PRECA | 23-06-2006 14:28 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 23-06-2006 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 23-06-2006 14:28 |