Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski Kalisz Pomorski
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Wieloosobowe stanowiska ds. obsługi Rady Miejskiej

Do zadań wieloosobowego stanowiska ds. obsługi Rady Miejskiej należy w szczególności:
1) zapewnienie obsługi kancelaryjno - biurowej oraz merytorycznej Rady i jej organów, a w szczególności:
a) podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzaniem sesji, zebrań, posiedzeń i spotkań Rady oraz jej komisji,
b) przekazywanie korespondencji do Rady miejskiej, jej Komisji oraz poszczególnych radnych,
c) przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy Rady i jej komisji,
d) protokołowanie sesji, posiedzeń, zebrań i spotkań,
e) prowadzenie rejestru uchwał, zarządzeń i innych postanowień Rady i jej komisji,
f) prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych,
g) przekazywanie do ogłoszenia (rozplakatowania) aktów prawa miejscowego wydanych przez Radę,
2) organizowanie szkoleń radnych i członków komisji Rady,
3) wykonywanie innych zadań związanych z realizacją ustawy o samorządzie gminnym oraz poleceń Przewodniczącego Rady i Burmistrza,
4) wykonywanie zadań związanych z wyborami do Sejmu, Senatu, Prezydenta RP, Parlamentu Europejskiego, samorządu terytorialnego, referendów i konsultacji społecznych,
5) koordynacja i nadzór nad działalnością samorządów wiejskich, a w szczególności:
a) ustalanie harmonogramu zebrań wiejskich,
b) organizowanie narad sołtysów,
c) przygotowywanie projektów statutów samorządów wiejskich oraz ich uaktualniania,
d) nadzór i prowadzenie ewidencji wydatkowych środków finansowych przez poszczególne sołectwa.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Aleksander PRECA 01-07-2003 14:33
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Marcin Kurylczyk 01-01-2007
Ostatnia aktualizacja: Aleksander Preca 19-06-2006 08:54