eBoi
Jak załatwić sprawę?
Wieloosobowe stanowiska ds. obsługi Rady Miejskiej
Do zadań wieloosobowego stanowiska ds. obsługi Rady Miejskiej należy w szczególności:
1) zapewnienie obsługi kancelaryjno - biurowej oraz merytorycznej Rady i jej organów, a w szczególności:
a) podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzaniem sesji, zebrań, posiedzeń i spotkań Rady oraz jej komisji,
b) przekazywanie korespondencji do Rady miejskiej, jej Komisji oraz poszczególnych radnych,
c) przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy Rady i jej komisji,
d) protokołowanie sesji, posiedzeń, zebrań i spotkań,
e) prowadzenie rejestru uchwał, zarządzeń i innych postanowień Rady i jej komisji,
f) prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych,
g) przekazywanie do ogłoszenia (rozplakatowania) aktów prawa miejscowego wydanych przez Radę,
2) organizowanie szkoleń radnych i członków komisji Rady,
3) wykonywanie innych zadań związanych z realizacją ustawy o samorządzie gminnym oraz poleceń Przewodniczącego Rady i Burmistrza,
4) wykonywanie zadań związanych z wyborami do Sejmu, Senatu, Prezydenta RP, Parlamentu Europejskiego, samorządu terytorialnego, referendów i konsultacji społecznych,
5) koordynacja i nadzór nad działalnością samorządów wiejskich, a w szczególności:
a) ustalanie harmonogramu zebrań wiejskich,
b) organizowanie narad sołtysów,
c) przygotowywanie projektów statutów samorządów wiejskich oraz ich uaktualniania,
d) nadzór i prowadzenie ewidencji wydatkowych środków finansowych przez poszczególne sołectwa.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Aleksander PRECA | 01-07-2003 14:33 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Marcin Kurylczyk | 01-01-2007 |
Ostatnia aktualizacja: | Marcin Kurylczyk | 01-06-2023 08:45 |